doradca podatkowy poznań księgi rachunkowe legnica

Warsztaty
praktyczne aspekty sporządzenia dokumentacji podatkowej
/dokumentacja cen transferowych/

Legnica, 29 maja 2018 roku
9.00 – 15.00 Hotel Milenium

Szanowni Państwo,
od 01 stycznia 2017 roku obowiązują podatników podatku dochodowego od osób prawnych (CIT) oraz podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT) nowe zasady w zakresie dokumentowania transakcji, a także innych zdarzeń mających istotny wpływ na wysokość dochodu (straty) z podmiotami powiązanymi.

Celem warsztatów jest zdobycie wiedzy praktycznej w zakresie:

1. prawidłowego określenia obowiązków dotyczących dokumentacji podatkowej,
  2. weryfikacji poszczególnych elementów dokumentacji w celu określenia ryzyk podatkowych i karno-skarbowych,
  3. przygotowywania dokumentów źródłowych i informacji niezbędnej do opracowania dokumentacji podatkowej (DCT).

Warsztaty zostaną przeprowadzone przez zespół praktyków:
dr Andrzej Dmowski, CFE, CICA, CPA – Adwokat, Doradca Podatkowy, Biegły Rewident, Partner Zarządzający w Kancelarii Prawnej Russell Bedford w Warszawie
Jarosław Dziewa – Doradca Podatkowy, Senior Partner w Kancelarii doradztwa podatkowego „Dziewa & Rutyna” Sp.j. w Legnicy
Anetta Rutyna – Doradca Podatkowy, Senior Partner w Kancelarii doradztwa podatkowego „Dziewa & Rutyna” Sp.j. w Legnicy

Cena:
400,00 zł + VAT /obejmuje lunch, przerwy kawowe oraz materiały w formie elektronicznej/
200,00 zł + VAT – dla klientów Kancelarii „Dziewa & Rutyna” /obejmuje lunch, przerwy kawowe oraz materiały w formie elektronicznej/

Zgłoszenia przyjmowane będą do dnia 24 maja 2018r. na adres:

Pliki do pobrania

Certyfikaty doradców podatkowych